Recenzii rapide anime, ediția a doua jumătate 2020

(umrguy42) (21 decembrie 2020)

Dat pout (Seria: Uzaki-chan wa Asobitai! )

Astăzi îmi termin recenziile despre seria anime 2020 pe care le-am văzut, împreună cu unele dintre seriile mai vechi pe care le-am urmărit anul acesta pentru prima dată și le dau fiecăruia un rating / notă pe baza a ceea ce am crezut despre el.

Bun venit la „ ”, o provocare de scriere în care mă uit să am un articol pe zi timp de 12 zile înainte de Crăciun, totul centrat într-un fel pe anime sau subiecte legate de anime. Puteți găsi re-postări ale seriilor mele și (postate inițial pe site-urile târzii TAY și AniTAY Kinja) acum aici pe Medium.

(articolul de ieri) acoperea anime care a început în prima jumătate a anului 2020 (împreună cu un anime care a fost preluat din 2019). Am acoperit și anime-ul care, din cauza COVID, a început în prima jumătate, dar a terminat în a doua jumătate (inclusiv într-un caz, care a terminat doar cu aproximativ 2 zile înainte de publicarea acestui articol). Din nou, mă uit la spectacolele pe care le-am urmărit, care au avut premiera în a doua jumătate a acestui an, ceea ce este de fapt o listă destul de limitată, așa că m-am gândit să arunc și eu cel puțin unele dintre serialele mai vechi pe care le-am urmărit pentru prima în acest an (sau cam așa).

Din nou, rețineți că toate opiniile de aici sunt ale mele și nu sunt neapărat susținute de restul scriitorilor și echipajului de aici la AniTAY și că nu toate vor fii super în profunzime. Din motive organizaționale, continuu să prezint spectacolele din 2020 separate de anotimpurile în care au început, aproximativ de data de începere. Spectacolele mai vechi vor fi probabil în ceva care se apropie de ordinea în care au fost finalizate.

Vara 2020

„Uzaki-chan vrea să stea.” Intr-adevar. Un vechi liceu kouhai cu uriașe … suprafețe de teren, decide că vechiul său senpai trebuie să facă mai mult și să fie mai activ acum că sunt amândoi la facultate. Bineînțeles, ea îl irită la naiba, ceea ce înseamnă că, în mod firesc, există o tensiune total romantică între cei doi de care nu știu (deși nu este așa prietenii și colegii lor de muncă).

Uzaki-chan are propriul Moustache-san care conduce o cafenea! Este adecvat, dat fiind că Uzaki și și Satania de la GabDrop au aceeași actriță vocală …

Oricum. A fost un spectacol distractiv, în ciuda utilizării tuturor tropurilor standard ale genului de comedie romantică (sau poate din cauza utilizării lor). Sunt într-un sezon 2. Rating: A

Sword Art Online: Alicization – War of Underworld Sezonul 2

Omule, acest nume este o gură. Oricum, planific un articol mai aprofundat în următoarele câteva zile, dar, sincer, am găsit că toată această serie este dezamăgitoare. Aș fi crezut că arcul „Alicization” ar trebui să fie destul de bun, dar dacă da, adaptarea anime-ului i-a făcut foarte slabă dreptate, atunci. Evaluare: C

NEFINIT: div id = „6f531aeeda”>

Oregairu, sezonul 3. Am urmărit primele două episoade și trecuse atât de mult timp de când nu mai văzusem sezonul 2 ( și a fost destul de greu de urmat când am făcut * că *), că ne-am oprit. În schimb, am urmărit din nou sezonul 1 împreună cu soția mea (care fie nu l-a văzut, fie l-a uitat – probabil pe primul) și va trebui să urmăresc și sezonul 2 cu ea, înainte de a trece la re -vizionarea și finalizarea sezonului 3. Evaluare: incomplet

„Prietena de închiriat”. Mi s-a părut genul de lucruri pe care am vrut să le vizionez – pline de actrițe vocale de care mă bucur, amuzamente, neînțelegeri etc. Am terminat după 2 episoade și nu m-am hotărât dacă vreau să mă întorc sau să le renunț complet. Evaluare: incomplet, în acel moment arăta ca un C + / B-, deși

NEVIZIONAT ÎNCĂ:

Re: Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2nd Season

Cu siguranță intenționa să-l urmărească, dar într-adevăr, pur și simplu a ars la urmărirea lucrurilor și, împreună cu neavând încă vizionarea filmului, pur și simplu nu am ajuns la el.

Sincer, am uitat că acest lucru era pe lista mea, dar fie nu a fost difuzat niciodată, fie a fost pe HIDIVE sau ceva de genul acesta, dar nu a fost pe Funimation sau Crunchyroll. Încă pare a fi ceva pe care aș încerca să-l încerc dacă aș avea acces la el.

FALL 2020

Tonikawa. Băiatul vede o fată drăguță, fata îl scutește de a fi isekaid cu un camion-kun și acceptă să se întâlnească cu el dacă se va căsători cu ea, apoi dispare. Ani mai târziu, ea apare la pragul lui și se căsătoresc. Frumusețea apare în timp ce explorează viața conjugală împreună, în timp ce se cunosc. De asemenea, o fată drăguță poate sau nu poate fi de fapt cumva prințesa Kaguya din legendă. Și are două servitoare care sunt chiar mai bune decât Lys și Sella de la Prisma Illya. Cu siguranță ar fi all-in pentru un sezon 2. Rating: A +

„ Suyaaaaaa … ”

Prințesa Sleepy nu a terminat din punct de vedere tehnic (la momentul scrierii), dar cu episod rămas, ne dorim MASIV și așteptăm un sezon 2 aici. Inori Minase furnizează vocea principală? Verifica. Harem King Yoshitsugu Matsuoka în rolul King Demon? Verificare dublă. (Cei doi s-au împerecheat într-un alt spectacol care se desfășoară în același timp cu împerecherea lor în DanMachi S3? Îmi place.) Doga Kobo, făcând nu tocmai un spectacol CGDCT, ci mai degrabă o „Prințesă drăguță face lucruri terifiante demonilor care se presupune că își ține ostaticul ” spectacol. În casa noastră, este cât mai aproape de vizionarea „programării”.

De asemenea, Teddy Demons sunt adorabili și am fost atât de dezamăgit încât nu am văzut un accesoriu de batwings la Build-A-Bear în jurul Halloween-ului, astfel încât să ne putem face propriile noastre. De asemenea, ceva ce vom căuta cu siguranță în materialul sursă. Evaluare: A ++

NU S-A FINIT YET:

Kamisama ni Natta Hi

Deci, am rămas puțin în urmă în acest sens și am terminat doar până la episodul 7. Am preluat acest lucru în principal datorită faptului că sunt un spectacol (PA Works), dar spre deosebire de Appare-Ranman! la începutul acestui an, nu cred că este la fel de bun. Acum, evident, mai am încă 5 episoade de trecut, dar asta a făcut parte din problemă – aparent nu are ritm prea bun, mai ales atunci când introduc un al doilea aspect în misterul „este ea un zeu sau nu?” Evaluare: incomplet. Înclinat C + deocamdată.

FĂRĂ VIZIONAT:

La fel ca în cazul Re: Zero S2 de mai sus, există doar câteva „burnout” aici. (Acela și acel S2 OVA păcălitor. Încă nu știu ce gândeau ei cu asta.)

SERIE VECHI

Fate / kaleid liner Prisma ☆ Illya, cu 2wei! și 2wei Herz!

„Să luăm Soarta și să-i facem magici fetelor! ” Illya, Rin, niște baghete magice nebunești, prieteni tâmpiți, un prieten cu un trecut misterios, Luvia și Lys și Sella cu mai multă personalitate decât înainte. Iubesc! Rating: B +

(Seria : Toradora! )

Om, eu mi-a plăcut această serie. Dramă, comedie, romantism. Am terminat chiar să-mi cumpăr propriul meu „tigru de palmier”. O păsăruță mi-a spus că Moș Crăciun (deși nu cel în costum de urs) îmi aduce propriile copii ale seriei pe Blu-ray pentru acest Crăciun. Rating: A

„Fete lunare Nozaki-kun”. Am luat această comedie după ce am văzut un clip în care personajul principal mangaka și prietenul său decid că vor să facă un comic doujinshi pentru cel mai bun prieten al personajului principal într-un galge , în timp ce realizează că persoana care a fost acolo cel mai mult pentru el … este personajul principal al jocului. (Serios, descrierea nu-i face dreptate. Dar este o scenă al naibii de amuzantă.) Este o mică comedie romantică perfect utilă. Rating: C +

În sfârșit, avem „Is the Order a Rabbit?” La fel ca în SleepyHime de mai sus, avem pe Inori Minase care face cea mai bună voce a fetei sale. Avem un oraș plin de iepuri sălbatici, un bunic care acum este el însuși un iepure (probabil) și o mulțime de … prieteni interesanți, inclusiv unul care este îngrozit de iepuri, dar lucrează la un costum de fată aproape de iepuraș. Suntem acum în sezonul 2 aici, în timp ce urmărim și vom trece în cele din urmă la seria 3. din sezonul trecut. Evaluare: B

Iată-ne, recenziile mele de anime pentru 2020. Oricât de mult mi-a plăcut să-l iau mai ușor, sper că 2021 va „netezi” numărul seriilor un pic mai mult (cu privire la viitor, apare ianuarie pentru a avea un TON de continuare, așa că va trebui să așteptăm și să vedem …)

Citești AniTAY, un blog neprofesionist ai cărui scriitori adoră tot ceea ce este legat de anime. Pentru a vă alătura distracției, vizitați site-ul nostru , vizitați subreditarea noastră oficială, urmați trimiteți-ne pe Twitter sau dați-ne un like pe pagina Facebook .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *