Hurtige anmeldelser i anime, 2020-udgave i anden halvdel

(umrguy42) (21. dec. 2020)

Dat pout (Series: Uzaki-chan wa Asobitai! )

I dag er jeg færdig med mine anmeldelser af anime-serien i 2020 som jeg har set sammen med nogle af de ældre serier, som jeg så i år for første gang, og giver hver en vurdering / karakter baseret på, hvad jeg tænkte på det.

Velkommen til “ ”, en skriveudfordring, hvor jeg ser ud til at have en artikel om dagen i 12 dage frem til jul, alt sammen på en eller anden måde centreret om anime eller anime-relaterede emner. Du kan finde genindlæg af mine og serier (oprindeligt udgivet på de sene TAY- og AniTAY Kinja-websteder) nu her på Medium.

(Gårsdagens artikel) dækkede anime, der startede i første halvdel af 2020 (sammen med en anime, der blev overført fra 2019). Jeg dækkede også anime, der på grund af COVID startede i første halvdel, men sluttede i anden halvdel (inklusive i et tilfælde, der kun sluttede ca. 2 dage før denne artikel blev offentliggjort). Også her ser jeg på de shows, jeg så, der havde premiere i anden halvdel af dette år, hvilket faktisk er ret en knap liste, så jeg tænkte, at jeg også ville smide i det mindste nogle af de ældre serier, som jeg så på for første gang tid (eller deromkring) i år.

Igen, bemærk at alle meninger her er mine egne og ikke nødvendigvis godkendt af resten af ​​forfatterne og besætningen her på AniTAY, og de vil ikke alle være super dybtgående. Af organisatoriske hensyn fortsætter jeg med at præsentere 2020-shows adskilt af årstiderne, de startede i, omtrent efter startdato. De ældre shows vil sandsynligvis være i noget, der svarer til den rækkefølge, de var færdige med.

Sommer 2020

“Uzaki-chan vil hænge ud.” Ja. En gammel gymnasium kouhai med enorme … landområder, beslutter, at hendes gamle senpai skal gøre mere og være mere aktive nu, når de begge er på college. Hun irriterer selvfølgelig helvede ud af ham, hvilket betyder, at der naturligvis er en helt romantisk spænding mellem de to, som de ikke er opmærksomme på (dog ikke så deres venner og kolleger).

Uzaki-chan har sin egen overskæg-san, der driver et kaffehus! Passende i betragtning af at Uzaki og og Satania fra GabDrop deler den samme stemmeskuespillerinde …

Alligevel. Det var et sjovt show på trods af at alle standardtroperne i den romantiske komediegenre blev brugt (eller måske på grund af brugen af ​​dem). Jeg er alle sammen i en sæson 2. Bedømmelse: A

Sword Art Online: Alicization – War of Underworld sæson 2

Mand, det navn er en mundfuld. Under alle omstændigheder planlægger jeg en mere dybtgående artikel i de næste par dage, men ærligt talt fandt jeg, at hele denne serie var skuffende. Jeg troede, at “Alicization” -buen skulle være ret god, men i så fald gjorde anime-tilpasningen det meget dårlig retfærdighed, da. Bedømmelse: C

IKKE FÆRDIG:

Oregairu, sæson 3. Jeg så de to første episoder, og det var så længe siden jeg havde set sæson 2 ( og det var svært nok at følge, da jeg gjorde * det *), at vi stoppede. I stedet så jeg sæson 1 igen med min kone (som enten ikke så det eller har glemt det – muligvis førstnævnte) og bliver også nødt til at se sæson 2 med hende, inden vi derefter går videre til igen -overvågning og afslutning af sæson 3. Bedømmelse: Ufuldstændig

“Udlejningskæreste”. Virkede som den slags ting, jeg ville se – fyldt med stemmeskuespillerinder, jeg nyder, hijinks, misforståelser osv. Jeg tappede ud efter 2 episoder og har ikke besluttet, om jeg vil komme tilbage eller bare helt droppe det. Bedømmelse: Ufuldstændig, lignede en C + / B- på det tidspunkt, selvom

IKKE VÅGET IKKE:

Re: Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2. sæson

Absolut havde til hensigt at se denne, men virkelig bare brændt ud på at se ting og sammen med ikke har set filmen endnu, vi kom bare ikke til den.

Ærligt talt havde jeg glemt, at dette var på min liste, men det blev aldrig streamet, eller det var på HIDIVE eller noget, men det var ikke på Funimation eller Crunchyroll. Virker stadig som noget, jeg ville overveje at prøve, hvis jeg havde adgang til det.

FALL 2020

Tonikawa. Dreng ser en sød pige, en pige redder ham fra at være isekai ved truck-kun og accepterer at gå ud med ham, hvis han gifter sig med hende, og forsvinder derefter. År senere vises hun lige uden for døren, og de bliver gift. Cuteness følger, når de udforsker ægteskabslivet sammen, mens de lærer hinanden at kende. Også, sød pige kan eller måske ikke på en eller anden måde være Prinsesse Kaguya fra legenden. Og har to tjenestepiger, der er endnu bedre end Lys og Sella fra Prisma Illya. Definitivt ville være all-in for en sæson 2. Rating: A +

” Suyaaaaaa … “

Sleepy Princess har teknisk set endnu ikke afsluttet (i skrivende stund), men med en episode tilbage, vi ønsker MASSIVT og venter på en sæson 2 her. Inori Minase leverer hovedstemmen? Kontrollere. Harem King Yoshitsugu Matsuoka som Demon King? Dobbeltjek. (De to parrede i et andet show, der kørte på samme tid som deres parring i DanMachi S3? Elsker det.) Doga Kobo, der ikke ligefrem laver et CGDCT-show, men mere af en “Cute Princess Does Terrifying Things To The Demons Vermostly Holding Her Hostage ” at vise. I vores hus er det så tæt på “aftale” at se, som du kan komme.

Teddy-dæmoner er også yndige, og jeg var så skuffet, at jeg ikke så et tilbehør til batwings på Build-A-Bear omkring Halloween, så vi kunne lave vores egne. Også noget, vi bestemt vil se på kildematerialet til. Bedømmelse: A ++

HAR IKKE FERDIG END:

Kamisama ni Natta Hej

Så vi kom lidt bagud på dette, og jeg er kun færdig gennem afsnit 7. Jeg hentede hovedsageligt dette på grund af at være et (PA Works) show, men i modsætning til Appare-Ranman! tidligere på året føler jeg det ikke så godt. Nu har jeg naturligvis fået 5 episoder til at komme igennem, men det har været en del af problemet – tilsyneladende ikke tempofyldt, især når vi introducerer et andet aspekt til mysteriet om “er hun en gud eller ej?” Bedømmelse: Ufuldstændig. Skæv C + indtil videre.

IKKE VÅGET IKKE:

Som med Re: Zero S2 ovenfor, er der bare noget “udbrændthed” her. (Det og den gudfrygtige S2 OVA. Ved stadig ikke, hvad de tænkte med det.)

ÆLDRE SERIER

Skæbne / kaleid liner Prisma ☆ Illya, med 2wei! og 2wei Herz!

“Lad os tage skæbne og gøre dem magiske piger! ” Illya, Rin, nogle tøffe tryllestave, dumme venner, en ven med en mystisk fortid, Luvia, og Lys og Sella med mere personlighed end før. Elsker det! Bedømmelse: B +

(Series : Toradora! )

Mand, jeg elskede denne serie. Drama, komedie, romantik. Jeg afviklede endda med at købe min egen overdådige “palm-top tiger”. En lille fugl lod mig vide, at julemanden (selvom den ikke er i bjørnedragt) bringer mig mine egne eksemplarer af serien på Blu-ray til denne jul. Bedømmelse: A

“Månedlige piger Nozaki-kun.” Jeg hentede denne komedie efter at have set et klip, hvor mangakahovedpersonen og hans ven beslutter, at de vil lave en doujinshi tegneserie til hovedpersonens bedste ven i en galge mens han indså, at den person, der har været der mest for ham … er spillets hovedperson. (Seriøst gør beskrivelsen det ikke retfærdigt. Men det er en forbandet sjov scene.) Det er en perfekt brugbar lille romantikskomedie. Bedømmelse: C +

Endelig har vi “Er ordren en kanin?” Som med SleepyHime ovenfor har vi Inori Minase udført sin bedste lille pigestemme. Vi har en by fyldt med vildtlevende kaniner, en bedstefar, der på en eller anden måde nu er en kanin selv (sandsynligvis), og en masse … interessante venner, herunder en, der er bange for kaniner, men arbejder iført et næsten bunny pige kostume. Vi er nu i sæson 2 her i vores overvågning og vil efterhånden gå videre til den forrige sæson serie 3. Bedømmelse: B

Der er vi, mine anime-anmeldelser for 2020. Meget som jeg kunne lide at tage det lettere, håber jeg, at 2021 “udjævner” antallet af serier lidt mere (ser fremad, januar vises at have TON efterfølgere, så vi bliver nødt til at vente og se…)

Du læser AniTAY, en ikke-professionel blog, hvis forfattere elsker alt, hvad der er relateret til anime. For at deltage i det sjove, tjek vores hjemmeside , besøg vores officielle subreddit , følg os på Twitter , eller giv os lignende på vores Facebook -side.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *