Anime Quick Reviews, druhé pololetí roku 2020

(umrguy42) (21. prosince 2020)

Dat pout (řada: Uzaki-chan wa Asobitai! )

Dnes dokončuji recenze anime série 2020 které jsem viděl, spolu s některými ze starších sérií, které jsem letos sledoval poprvé, a každému z nich udělím hodnocení / hodnocení podle toho, co jsem si o tom myslel.

Vítejte na „ “, psací výzvu, ve které se domnívám, že budu mít každý den článek po dobu 12 dnů před Vánoci, vše nějakým způsobem zaměřené na anime nebo témata související s anime. Zde na médiu najdete opětovné příspěvky z mých a serií (zveřejněné původně na stránkách TAY a AniTAY Kinja).

(Včerejší článek) zahrnoval anime, které začalo v první polovině roku 2020 (spolu s jedním anime přeneseným z roku 2019). Pokryl jsem také anime, které kvůli COVID začalo v první polovině, ale skončilo ve druhé polovině (včetně jednoho případu, který skončil jen asi 2 dny před zveřejněním tohoto článku). Tady se znovu dívám na pořady, které jsem sledoval a které měly premiéru ve druhé polovině letošního roku, což je ve skutečnosti spíše vzácný seznam, takže jsem si myslel, že hodím alespoň některé ze starších sérií, které jsem sledoval pro první tentokrát (nebo tak) letos.

Znovu si povšimněte, že všechny zde uvedené názory jsou mé vlastní a nemusí být nutně podporovány ostatními autory a členy štábu zde na AniTAY a všechny se nebudou být super do hloubky. Z organizačního hlediska pokračuji v představení představení 2020 oddělených ročními obdobími, ve kterých začínali, zhruba podle data zahájení. Starší představení budou pravděpodobně v něčem, co se blíží pořadí, v jakém byly dokončeny.

Léto 2020

„Uzaki-chan se chce bavit.“ Vskutku. Stará střední škola kouhai s obrovskými… pozemky, se rozhodne, že její stará senpai musí dělat více a být aktivnější, když jsou oba na vysoké škole. Samozřejmě z něj dráždí peklo, což znamená, že přirozeně existuje mezi nimi naprosto romantické napětí, na které zapomíná (i když ne tak jejich přátelé a spolupracovníci).

Uzaki-chan má vlastní Mustache-san provozující kavárnu! Vhodné vzhledem k tomu, že Uzaki a Satania z GabDrop sdílejí stejnou hlasovou herečku…

Každopádně. Byla to zábavná show, navzdory použití všech standardních tropů žánru romantické komedie (nebo snad kvůli jejich použití). Jsem v sezóně 2. Hodnocení: A

Sword Art Online: Alicization – War of Underworld Season 2

Muž, to jméno je plné zuby. Každopádně plánuji v příštích několika dnech podrobnější článek, ale upřímně řečeno, celá tato série mě zklamala. Myslel jsem, že oblouk „Alicization“ měl být docela dobrý, ale pokud ano, adaptace anime to dokázala velmi špatná spravedlnost. Hodnocení: C

NENÍ DOKONČENO:

Oregairu, sezóna 3. Sledoval jsem první dvě epizody a bylo to tak dlouho, co jsem viděl sezónu 2 ( a to bylo dost těžké sledovat, když jsem to udělal *, že *), že jsme přestali. Místo toho jsem znovu sledoval Sezónu 1 se svou ženou (která ji buď neviděla, nebo ji zapomněla – docela pravděpodobně ta první), a budu muset sledovat Sezónu 2 také s ní, než se přesuneme k re -sledování a dokončení sezóny 3. Hodnocení: Neúplné

„Pronájem přítelkyně“. Vypadalo to jako něco, na co jsem se chtěl dívat – plné hlasových hereček, které mě baví, hidžinky, nedorozumění atd. Po dvou epizodách jsem se oťukal a nerozhodl jsem se, jestli se chci vrátit, nebo to prostě úplně upustím. Hodnocení: Neúplné, v té době vypadalo jako C + / B-

dosud NEDĚLEJTE:

Re: Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu, 2. sezóna když jsme film ještě nesledovali, prostě jsme se k tomu nedostali.

Upřímně, zapomněl jsem, že to bylo na mém seznamu, ale buď to nikdy nebylo streamováno, nebo to bylo na HIDIVE nebo tak něco, ale nebylo to na Funimation nebo Crunchyroll. Stále se jeví jako něco, co bych zvážil, kdybych k tomu měl přístup.

FALL 2020

Tonikawa. Chlapec vidí roztomilou dívku, dívka ho zachrání před tím, že je v bezpečí kamionového kunu, a souhlasí, že s ním bude randit, pokud si ji vezme, pak zmizí. O několik let později se objevila na jeho prahu a oni se vzali. Roztomilost následuje, když společně prozkoumávají manželský život a poznávají se. Roztomilá dívka také může nebo nemusí být ve skutečnosti princezna Kaguya z legendy. A má dvě služebné, které jsou ještě lepší než Lys a Sella z Prisma Illya. Rozhodně by to bylo all-in pro sezónu 2. Hodnocení: A +

„ Suyaaaaaa… “

Ospalá princezna technicky ještě musí skončit (v době psaní), ale s jedním epizoda doleva, MASIVNĚ chceme a čekáme na sezónu 2 tady. Inori Minase poskytující hlavní hlas? Šek. Harem King Yoshitsugu Matsuoka jako král démonů? Zkontrolovat dvakrát. (Dva se spárovali v jiné show, která probíhala ve stejnou dobu jako jejich párování v DanMachi S3? Milujte to.) Doga Kobo, která nedělá přesně show CGDCT, ale spíše „Roztomilá princezna dělá děsivé věci démonům, která ji údajně drží jako rukojmí “ ukázat. V našem domě je to sledování „schůzky“ tak blízko, jak jen můžete.

Teddy Demons jsou také rozkošní a byl jsem tak zklamaný, že jsem neviděl příslušenství Batwings na Build-A-Bear kolem Halloweenu, abychom si mohli vyrobit vlastní. Také něco, co určitě prozkoumáme ve zdrojovém materiálu. Hodnocení: A ++

NENÍ DOKONČENO YET:

Kamisama ni Natta Ahoj

Takže jsme v tom trochu zaostali a skončil jsem až v epizodě 7. Vybral jsem to hlavně kvůli tomu, že jsem (PA Works) show, ale na rozdíl od Appare-Ranmana! počátkem letošního roku nemám pocit, že by to bylo tak dobré. Nyní mám zjevně 5 dalších epizod, které musím projít, ale to bylo součástí problému – zdá se, že to není dobře naplánované, zvláště když představujeme druhý aspekt tajemství „je ona bůh, nebo ne?“ Hodnocení: Neúplné. Prozatím se opírá o C +.

EŠTE NENÍ SLEDOVÁN:

Stejně jako v případě Re: Zero S2 výše, i zde dochází k určitému „vyhoření“. (To a ta bohapustá S2 OVA. Stále nevím, co si o tom mysleli.)

STARŠÍ SÉRIE

Fate / kaleid liner Prisma ☆ Illya, s 2wei! a 2wei Herz!

„Vezměme si osud a udělejme z nich kouzla holky! “ Illya, Rin, nějaké drzé kouzelné hůlky, praštěné kamarádky, kamarádka se záhadnou minulostí, Luvia a Lys a Sella s více osobností než dříve. Miluji to! Hodnocení: B +

: Toradora! )

Muž, já miloval tuto sérii. Drama, komedie, romantika. Dokonce jsem skončil s nákupem vlastního plyšového „tygra na dlani“. Ptáček mi dal vědět, že Santa (i když ne ten v medvědím obleku) mi na Vánoce přináší moje vlastní kopie seriálu na Blu-ray. Hodnocení: A

„Měsíční dívky Nozaki-kun.“ Tuto komedii jsem zachytil poté, co jsem viděl klip, kde se hlavní postava mangaky a jeho přítel rozhodli, že chtějí vytvořit doujinshi komiks pro nejlepšího přítele hlavní postavy v galge , zatímco si uvědomuje, že osoba, která tam pro něj byla nejvíce … je hlavní postavou hry. (Vážně, popis to nedělá správně. Ale je to zatraceně zábavná scéna.) Je to perfektně opravitelná malá romantická komedie. Hodnocení: C +

Nakonec máme „Je řád králíkem?“ Stejně jako ve výše uvedeném SleepyHime máme Inori Minase, která dělá svůj nejlepší hlas malé holčičky. Máme město plné divokých králíků, dědečka, který je nyní nějakým králíkem (pravděpodobně), a spoustu … zajímavých přátel, včetně jednoho, který se bojí králíků, ale pracuje v kostýmu dívčí králíčka. Nyní jsme zde v našem watch-through do 2. sezóny a nakonec přejdeme do série 3. z minulé sezóny. Hodnocení: B

Tady jsme, moje recenze anime pro rok 2020. I když se mi líbilo to snáze usnadnit, doufám, že rok 2021 „vyhladí“ počet sérií o něco více (s výhledem do budoucna se objeví leden mít TON pokračování, takže si budeme muset počkat a uvidíme …)

Čtete AniTAY, neprofesionální blog, jehož autoři milují vše, co souvisí s anime. Chcete-li se zapojit do zábavy, podívejte se na náš web , navštivte náš oficiální subreddit , sledujte nás na Twitteru nebo nám dejte lajk na naší Facebooku stránce.